阿饼

时光网:huhd,http://my.mtime.com/6462188/
微博@画饼充饥好
豆瓣:阿饼

California Dreaming (重庆森林) - The Papas、The Mamas

出处:【阿甘正传】(【重庆森林】也用过)

All the leaves are brown,

树叶转黄

And the sky is gray

天空灰蓝

I've been for a walk,

我散着步

On a winter's day

在一个冬日里

I'd be safe and warm,

我会安全又温暧

If I was in L.A.

如果这是在洛杉矶

California dreaming

加州梦

On such a winter's day

在这样的一个冬日

Stopped into a church,

停车走进教堂

I passed along the way

穿过走道

Well, I got down on my knees,

我跪了下来

And I pretend to pray

并假装祈祷

You know the preacher likes the cold

你知道神父喜欢寒冷,

He knows I'm gonna stay

他知道我会留下来。

California dreaming

加州梦

On such a winter's day

在这样的一个冬日,

All the leaves are brown,

树叶转黄,

And the sky is gray

天空灰蓝,

I've been for a walk,

我散着步,

On a winter's day

在一个冬日里,

If I didn't tell her,

如果不是告诉了她,

I could leave today

我今天就会离去。

California dreaming

加州梦

On such a winter's day

在这样的一个冬日


同样推荐另一个乐队——north的版本,更现代一点。

评论

© 阿饼 | Powered by LOFTER